reklama

Per aspera ad astra - Cez prekážky ku hviezdam!!!

V mojom prvom blogu som sa venoval sledge hokeju ako športu. Teraz sa pokúsim napísať Vám, prečo som sa tomu športu začal venovať a hlavne prečo som pri ňom zostal

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Začnem vetou nášho manažéra Mira: "Sledge hokej je veľmi veľmi ťažký, ale zároveň, veľmi veľmi krásny šport!" Veta, ktorá tento šport úplne opisuje... Tento šport je veľmi ťažký najmä na ruky a hornú polovicu tela. Preto si vyžaduje každodenný tréning a drinu. No verím, že každá jedna kvapka vypotená pre tento šport, stojí za to!!!

Ako som sa k tomuto športu dostal? Od malička šport milujem, a aj keď mám zdravotné problémy, vždy som sa chcel nejakému športu venovať aktívne. Raz som čítal v novinách článok, že v Dolnom Kubíne existuje jediný takýto klub na Slovensku. A keďže som z Oravy a študujem v Ružomberku, do Dolného Kubína to nemám až tak ďaleko. Rozhodol som sa teda zavolať práve generálnemu manažérovi slovenskej sledge hokejovej reprezentácie - Mirovi. Už od prvého rozhovoru som cítil z Mira nadšenie z toho, že mám záujem si to aspoň vyskúšať. Dohodli sme sa preto, že mi Miro zavolá a prídem si to na najbližšie sústredenie reprezentácie vyskúšať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podarilo sa! Asi o 2 týždne po prvom rozhovore mi Miro zavolal s tým, že o týždeň má reprezentácia víkendový zraz v Dolnom Kubíne, a ak som si to nerozmyslel, mám si to prísť vyskúšať. Písal sa piatok, 1. december 2017, a ja som sa prvýkrát objavil na Zimnom štadióne v najväčšom oravskom meste. Už pri vstupe do šatne som mal z toho dobrý pocit!

V piatok som si spolu s kustódom Albínom a novými spoluhráčmi Michalom a Tomášom (ten to vzdal po prvom tréningu) sme si vybrali vystroj. Albín nám nastavil sane, dal nám chrániče, prilby, hokejky... No veľký deň mal ešte len prísť!

Sobota, 2. december 2017, alebo aj Deň s veľkým D! Napriek skorému budíčku, keď raňajky sme mali už o siedmej som vstával s radosťou. Hovoril som si: "Chlapče, dnes je ten deň!" Po raňajkách som si zbalil veci potrebné na tréning a išlo sa na to! Už "natlačiť" sa do výstroja bola pre mňa makačka. A to bol len začiatok... Potom som si pripadal ako Titanic, všetko v poriadku, kým som sa nedostal na ľad... Z prvých piatich minút som asi štyri a pol minúty ležal na boku na ľade. Našťastie pomaličky sa to zlepšovalo a druhý, poobedňajší tréning už bol lepší. Samozrejme, že za ten čas prišli aj ťažké momenty, no vtedy ma podržali priatelia a spoluhráč. Ale o tom v ďalšom blogu!

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Ja a spoluhráči Michal a Simon na prvom tréningu
Ja a spoluhráči Michal a Simon na prvom tréningu 
Martin Gábor

Martin Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent žurnalistiky na KU v Ružomberku. Medzi moje záľuby patrí najmä šport a príroda. Venujem sa sledge (alebo aj para ice) hokeju. Mám 22 rokov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu