reklama

Jeden rok za mnou, ďalších niekoľko (snáď) predo mnou

Znie to neuveriteľne, ale áno, dnes je to rok odkedy hrávam para hokej! Nebol to len rok plný tréningov a driny. Bol to aj rok nezabudnuteľných zážitkov s nezabudnuteľnými ľuďmi. Zážitkov, na ktoré nikdy nezabudnem!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prvý december v roku 2017, piatok večer a ja vstupujem do šatne jediného para hokejového klubu na Slovensku. Klubu MHK Dolný Kubín. Klubu, ktorého hráči sa stali mojou druhou rodinou!

Už moje prvé sústredenie na začiatku decembra v roku 2017 prinieslo veľa zábavy, srandičiek, potu, driny a v neposlednom rade, jedno veľké priateľstvo! Priateľstvo s chalanom, ktorý začal s hokejom v tej istý deň ako ja. S Michalom sme si neskutočne sadli! Nie len po hráčskej ale aj ľudskej stránke. Počas tréningov sme si navzájom zo seba uťahovali, ale aj sa "ťahali" k lepším výkonom. Za to mu budem do konca mojej "kariéry" vďačný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samozrejme, nesmiem zabudnúť ani na ostatných spoluhráčov, trénerov, fyzioterapeutov... Jednoducho na všetkých, ktorý mi počas môjho prvého roka pomáhali. Je pravda, že na "ostrý" štart v zápase ešte čakám, no verím, že čoskoro príde.

Počas posledného roka som sa naučil veľa o svojom tele, o trénovaní, o športe a tiež o medziľudských vzťahoch. Tie sú u nás v tíme na perfektnej úrovni a dúfam, že to tak zostane aj naďalej!

Na záver si prajem len jediné, aby som v nasledujúcich rokoch zostal v rámci možnosti zdravý a aby som čoskoro pridal aj vytúžený štart v ostrom zápase.

Ja a spoluhráči Michal a Simon na prvom tréningu
Ja a spoluhráči Michal a Simon na prvom tréningu 
Martin Gábor

Martin Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent žurnalistiky na KU v Ružomberku. Medzi moje záľuby patrí najmä šport a príroda. Venujem sa sledge (alebo aj para ice) hokeju. Mám 22 rokov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu